Nu lägger jag ned kenneln

 Ja då är beslutet taget, det gäller bara att få det överstökat. Kommunen vägrar ersätta mig och med räkningar att betala och pengar sittande fast i deras händer så kommer det ju inte att fungera. Hela mitt liv blir drabbat, jag skadar mig på nödlösningar osv. Dom tänker se till att hela mitt liv blir förstört på detta viset och då åker ju företaget med i fallet. Nu kommer jag jobba heltid med att gräva fram bevis och lägga ut på hemsidan och göra den så mycket sedd som möjligt paralellt med rättegång. Det tycker dom är bättre än att jag bor i min lilla stuga i fred och sköter ett företag som går mer än bra trots att dom gett mig enorma förluster. Helt otroligt!


Tummen som är skadad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.