Snart avregistreras företaget

 Företaget får ju avregistreras nu när nästan alla hundar är borta. så det inte står och drar pengar. Dom senaste chock-händelserna har ju gjort att jag känt att jag tappar kollen och får be om dyrbar hjälp. Givetvis får det tas med i anmälan att man förfarat så illa med mig så det gått ut över företaget. Riktigt hemskt är detta och jag kommer göra allt för att rätt personer skall få stå till svars även för detta såklart.

Aktiebolaget har tillgångar i form av mina arvepengar som jag satt in, bilen, dom avelsdjur som är ute hos fodervärdar samt min ena tik här hemma. Så gick det med pappas arv, skara kommun slukade allt. Eller ja, några personer i alla fall. För går det inte att få ordning med försäkringarna (dom kastade pappren), så kan man inte bo kvar och då kan jag inte ha hundarna här heller.

Givetvis blir det pengar över när allt räknats ut och sålts då så stor del av arvet gick in i bolaget. Men inkomsten är borta för alltid, jag orkar inte starta om. Bara revisorn kostar nästan tjugo tusen om året då dom fått hjälpa mig mer än vad som planerats under alla katastrofhändelser här. Dom tycker det är synd att jag slutar för som dom själva ser så kan det ge en bra inkomst. Och det är kul att ha ett hederligt arbete också. Men det är inte jag som valt detta

Men gissa om jag kommer lägga krut på att få ersättning och skadestånd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar