Ansökan

 Ja då har jag ansökt om hjälp från kommunen till en billig och enkel hönsgård jag hittade på nätet. Vi får väl se vad dom svarar. Det är ju bara så länge tills försäkringspapper och annat kommit i sin ordning och hönshuset återställt. Dom kan inte gå lösa mer nu. Kommer förslag om att "avyttra" dom så länge som dom sa en annan gång så skall jag göra just det, men det blir dom själva som får in dom på kontoret. Vad skall man göra för att få fart på det hela? Hösten närmar sig och det vet dom ju. Man blir smått desperat.. Samma är det ju med kenneln, där har jag "avyttrat" alla utom tre bara för att det hela tar sån tid och ger så mycket extraarbete utöver kenneln och mitt eget boende. Vad kostar inte allt detta i tid, pengar och mående? Vill bara se ett slut på eländet, ja på ett gott sätt då såklart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.