Lämnat presenter

 Då har jag varit iväg till några av dom inblandade med grejer. Förstörda saker samt båda uthusen kommer att lämnas bit för bit, tills allt är lämnat eller någon uppgörelse finns.

Dom första leveranserna gick lugnt och städat till, dom var till och med lite trevliga. Hoppas det fortsätter så. Och ni som möter mig i detta skall veta att jag inte kommer vara otrevlig på minsta sätt. Möjligen ganska bestämd då jag kommer gå till botten med det här. Jag hoppas på samma vänlighet och respekt, jag försöker bara rädda mitt liv från denna förfärliga härva. Och jag kommer inte att ge mig, det kan jag inte.

Jag kommer åka med saker varje gång jag har ett ärende någonstans och snabbt kan slänga av det. Jag "dumpar" det inte utan överlämnar det gärna på normalt sätt öga mot öga. 

Till slut kanske ni har två små hus ni kan pussla ihop? Lite lätt renoveringsberoende men kan säkert säljas på Blocket för någon slant. Om inte annat kommer ni nog se till att fakturera mig varje gång kan jag tro. Men i mitt fall har jag inget val och inget mer att förlora.

Nu skyller man ytterligare runt på varandra, det är rena cirkusen. Men kanske kan det bli hjälp till ordning från oväntat håll? Ett av dagens samtal gjorde mig förvånad, i positiv bemärkelse. Vi får se om det var äkta eller inte. Jag vill ju tro det

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AI

  AI Jag testade att göra en bild med AI, skicka den till chat gpt och be den att skriva om bilden. Här är resultatet. Förvånansvärt bra wri...