Min förbannelse

 Sitter här tio i fem och skulle varit inne med momspermen före fem, var tanken. Men det kom andra saker emellan. Momspermen gick väl bra men så skulle jag ha en utskrift från mitt bankkonto... Jo du. Då tappade telefonen kontakten med modemet, vilket gjorde att bank-id inte fungerar. Försöker ringa Telia när jag tragglat en stund och inte fått ordning på det. Det bryter hela tiden men kommer till slut fram tills dom tycker att jag skall legitimera mig med bank-id. Ja ellerhur?

Tills lut bryter det igen och det är bara att ge upp dagens planering. Försöker desperat få ordning på problemet, återinstallerar och grejar en bra stund innan jag till slut får ordning på det. 

Loggar in, skall skriva ut, då är skrivaren trasig, nämen jippi, den fina dyra skrivaren. Och nu har precis garantin gått ut. Försöker övertala den en bra stund men får ge upp. Lyckas till sist ladda ned filerna som pdf och skickar till mig själv på mejl så jag kan få det till rätt dator. Om inte mer knas inträffar nu så åker jag in i morron bitti med detta och får skicka bankfilerna på mejl istället.

Nu ska jag ta ledigt resten av kvällen och mysa med djuren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.