Avslaget

 Då blev det avslag på ansökan om att dom skulle lösa en hönsgård tillfälligt utanför det lilla hönshus jag byggt som nödåtgärd. Om jag ville ha bistånd skulle jag höra av min till annat ställe. Jag svarade att dom nog missuppfattat det hela. Det är ju dom själva som slarvat bort pappren och sett till att det blivit såhär så jag försöker bara lösa saker under tiden tills det blir färdigt. Dom uppför sig som hala ålar i det här läget, bara slingrar sig och motarbetar och försöker "missuppfatta". Riktigt dåligt när dom vet vad som hänt. Men dom ska inte komma undan.

I dag kom papper från kriminalvården som jag beställt, med en del av dom uppgifter jag behövde ang att dom placerade mitt x på kenneln mot min vilja. Där stod en hel del användbart, bra att något går framåt i fallet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar