Telefonsamtal

 Till sist gick det att nå en person på omsorgen. Jag ville bara göra klart för henne att om dom nu driver det hela så långt så hösten kommer och det inte går att bo här så får dom ta emot mig till fullo. Skaffa bostad och se till att både företaget och mitt hus avvecklas på det sätt dom tycker är lämpligt. Jag kommer inte ta ansvar för något av detta om det skall behöva gå såpass långt. Men jag kommer givetvis att intensivt arbeta för att få en vettigare lösning än så, helst att skadorna ersätts och jag kan bo kvar. Givetvis får dom som ställt till med större skador hör se till att lösa detta i vilket fall, vare sig jag skall bo kvar eller dom får nyckeln till huset och får ta hand om mig som ett vrak.

 Jag ville ha ett möte med alla inblandade och det skulle hon kika på. Så jag nöjde mig med detta i dag och ger dom en chans.

Nu har jag lidit tillräckligt i dag, skakar som ett asplöv. Är klar med djuren men har ju kvällspasset och lite pyssel innan det. Får bara hoppas jag håller ihop så jag inte ramlar, lätt hänt när skakigheten kommer.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar