Kallt





Ja då får vi se vad kommunens representanter beslutar sig för vad gäller det fuskbyggda pumphuset. Dom kunde i vilket vall lätt konstatera att det var just ett fuskbygge och att papper fattas på själva bygget, elen, vvs, osv samt ingen som helst besiktning av det hela. Detta har jag alltså betalat för! Och betalat åter igen i form av ett enormt slit för att få ut nämnda papper och få en rättvis bedömning/utredning och reklammation av det hela. Jag har betalat oerhört mycket i form av extra arbete i samband med allt detta, extra el för att inte vattensystemet skall frysa eftersom det är oisolerat samt förstörda kläder, utrustning och batteridrivna verktyg som inte klarat översvämningarna där inne efter att hela uthuset tippat bakåt och fyllts med vatten över golvet. Högsta punkten på golvet är avloppet.... Jag kommer fortsätta att göra vad jag kan för att klara situationen tills det är löst givetvis men reklammation skall genomföras i sin helhet (av hela fallet) och samtliga skador/förluster skall ersättas och jag vill ha en rejäl ursäkt och en kompensation för allt lidande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar