Skadad igen då

 Väntar och väntar på ordning med reklamationen, var tvungen att tvätta lite med maskinen då ryggen ju är kass efter smällen som blev med grepen. Skyndar mig att kasta in en tvätt, skall sätta igång maskinen hängandes framåt över alla grejer i vattnet på golvet där inne och försöker balansera på ett ben. Tycker jag känner ström och släpper taget om maskinen i panik. Slår mig när jag tar mig för men föll aldrig, ont igen då. Pumpen börjar slå hysteriskt, jag får nog av hela situationen och försöker ringa kommunen, dom fanns inte där man skulle få en lapp. Jag gav dom fem minuter och det har det gått nu. Gissa vem som skall få besök med mera grejer! Mitt psyke är riktigt lågt nu, jag känner mig lika spydig och hatisk som dom själva varit mot mig. En form av lågt beteende som verkligen inte är mig i grund och botten men nu har jag verkligen fått nog. Har inte fått svar på min fråga om vi kan ta båda mötena samtidigt på Måndag så man slipper att dom skyller på varandra som dom gjort hittills.

Nu skriver jag över allt av värde samt huset på någon så får dom ta hand om mig helt enkelt för det här är rena tortyren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar