Skamgrepp

 Då kom det ett nytt skamgrepp på situationen här, det blev bråttom att skaffa bort kopior på bevismaterial och undersöka eventuella flyktvägar till senare. Hot om att släcka hemsidan och denna bloggen mm mm och med mycket mera. Skakande och med telefonen i ena handen för att lösa saker om jag fick dra härifrån började jag packa det viktigaste i bilen. Jag drog till Norge. Tillbringade natten i bilen med tankarna flygande runt i huvudet.Under färden dit skulle jag kontakta/söka en advokat blev jag ombedd, samt få tag på tingsrätten, söka upp folk som kunde ta hand om djuren under tiden, fundera på hur jag skulle lösa olika vändningar och nya skamgrepp i ärendet, lösa överlämnade av bevismaterial i trygga händer utan att det blir spårbart, ja och köra bil då. Givetvis fick jag stanna varje gång ett nytt nummer skulle letas fram.

 Det regnade och blåste kraftigt där jag stor på en ödslig parkering nära Glomma. Hur kan fullvuxna människor med fullt betalt ha makt att kunna "skaffa bort" bevis mot sig själv? Hur kan samhället tillåta det? Hur långt sträcker sig dessa tentakler? Jag grubblade över detta hela natten. Lätt att få panik i en sådan situation men kall som jag blir när sådant händer så fick jag ordnat för hundar och fåglar via en del telefonsamtal så jag kunde fokusera på att inte utsätta mig för onödiga risker. Kontakter med dom som förvarar bevismaterial kan inte spåras, det har jag sett till. Nu är jag hemma igen men förlorat massa tid, energi och inte fått förberett mig inför mötet som jag planerat.  ca 65 liter diesel förbrukat också. 

Inte heller fått fortsätta med arbetet i köket efter händelsen med varmvattenskastrullen (när det högg till i ryggen tappade jag den och kartonger med grejer som kommit ned eller skulle upp på vinden efter viss genomgång blev skadade/kokta, ryggsmärtan kommer sig av en rejäl smäll jag fick när jag hanterade et av dessa nödutrymmen efter branden. Vilken skulle varit åtgärdad för länge sedan om kommunen inte förfarat med mina papper som dom gjort)

Jag har mer detaljer, hårresande sådana om det här nu men återkommer då det finns risk att det utnyttja om jag skriver det här.

Jag piskas runt av en lite grupp personer, sedan länge. Dessa har försökt påverka nuvarande och nya myndighetskontakter att ställa sig emot mig, även med rena lögner om mig. 

Nu hoppas jag att alla dessa nya ser hur det egentligen hänger ihop och sätter stopp för detta. Det är kapitalförstöring, psykisk lidande, framkallande av fara, förtal, sekretessbrott och tillsammans en effektiv slakt av både mitt liv privat samt företaget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar