Plågor och gratisarbete

 Ja tänk att man skall behöva göra sig av med kenneln för att kunna försvara sig mot dom här människorna. Kennelnamnet blir ju kvar och dom tre hundarna jag har, samt foderhundarna. Så rent tekniskt är ju den biten som förut. Men företaget skall skötas ordentligt och det hinner jag inte när jag skall vara både grävande journalist och advokat i ett gigantiskt fall som kräver timmar och åter timmar per dag. I tillägg går det åt massor av tid för handtvätt då avloppet till tvättmaskinen fryser vid minsta minusgrad och är igentäppt länge även när det blir plusgrader. "Frostfritt djup" har nog missats en aning...

Och så länge dom inte får fram pappren på det hela är det ingen som vet något och jag som betalar i form av extra tid och pengar.

Att få nej på begäran att få ersättning för den extra ström som går åt till deras oisolerade pumphus är för mig ofattbart. Att dessutom slingra sig på ett så elakt sätt och kalla det för att jag måste söka om socialbidrag till detta är ett rent hån. Kalla det vad ni vill, men lös det! Och låt mig reklamera det hela så det blir ordning tycker jag.

Svårt att vädja när man blir illa behandlad, man vill helst bara peka på paragraferna och säga "lös det"!!!

Jag mår hemskt dåligt av denna långvariga och fruktansvärda behandling men det är bara att kämpa vidare. Fokus på media, sprida hemsidan, ut med fler inspelningar, köra in med förstörda saker osv parallellt med det juridiska arbetet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AI

  AI Jag testade att göra en bild med AI, skicka den till chat gpt och be den att skriva om bilden. Här är resultatet. Förvånansvärt bra wri...