Läkandet

 Såret på tummen efter ingångshålet läker fint, det gör ont men blir nog bra. Utgångshålet, där köttet följde med ser värre ut. Det är som att det inte vill komma hud över köttet liksom. Det gör vansinnigt ont och blöder emellanåt. Det är ju bara att lägga ned nu kan inte ens reparera stormskador. Dom sista hundarna åker ut till fodervärdar men jag försöker ha kvar hönsen och vaktlarna ett tag till. Nu hoppas man bara att dessa fodervärdar sköter sig så jag inte blir av med avelsrätten. När man börjar räkna på förlusterna som blivit för både mig och mitt lilla företag på grund av kommunens agerande med fuskbygget, skräckholmen, branden och dom kastade värdepappren (som finns papper på att dom är kastade haha hysteriskt!) blir man förfärad. Skadorna på mina händer som uppstått till följd av nödåtgärder kring deras fuskbygge är inte heller roliga. Men dom kan knappast komma undan domstolen så det blir fokus nu.


Nödåtgärder efter branden


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.