Fruset

 Och där frös avloppet igen då

Saxat från facebook-minnet för dagen:

Adobe... Asså jag råkar då ut för ALLT! Ville installera ett lite enklare filmredigeringsprogram som jag haft länge och är nöjd med, fast på en annan dator. Det blev knas, funkade inte. Fick hjälp av Adobe, i nio timmar!!! Där dom satt och fjärrstyrde datorn, min nya dator då. (modell svindyr). Det slutar med att de avinstallerar alla Adobe program och mitt antivirusprogram. Det är väl bara att installera om MEN alla finjusteringar och inställningar i Photoshop, alla egna former, mallar, stilar, penslar ALLT är väck. Även mapparna med sparade sådana utanför Adobes egna mappar. Massa mappar är omdöpta dessutom, rena kaoset! Det har tagit hela dagen att få installerat om det (utan deras hjälp) men alla inställningar och sånt är väck för alltid... Bara att börja om från början. Trodde mera om Adobe... Då har jag köpt programvara av dom för hiskeliga pengar i många år och får ingen hjälp att återställa det hela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.