Öppet förslag till Skara kommun

 Med tanke på alla tragedier och trauman jag behövt gå igenom till följd av hur ni behandlat mig. Med tanke på att ni slaktat mitt företag på ett så utstuderat sätt, min privatekonomi med både att jag fått betala trafikförsäkringsskulder med hundratusentals kronor för andra som inte kunnat betala, suttit i husarrest med knarkare som ni inte tagit bort från mitt hem, tvingat mig leva på flykt och i skräck och nu senast även planterat en pengaslukarmaskin på min gård så jag inte ens kan sälja gården. Att ni inte ens gett mig papper på det till fullo betalda bygget.

Så...

Jag arrenderar en bit som kennelanläggningen stått på fram till blåsningen och branden. Jag upplåter den till ett bygge för er. En ny kennelanläggning godkänd som karantän för att hjälpa flyktingarnas husdjur. Jag får behålla anläggningen efter att den tjänat sin funktion. Jag får arbeta på karantänen till samma inkomst som jag skulle haft på mitt företag och företaget får räddas i sin helhet. Dvs alla skador på det sedan Norge-resan när jag fick åka och gömma bevismaterial återställs.

win win för alla

/Trine






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar