Vår snart

 Jag trodde inte att jag skulle klara en vinter till här ute med alla skador på huset som inte åtgärdats. Tänk att det skall dras i sådan långbänk, oavsett lidande. Men det gör ju inget, det är ju inte dom som lider. Nu närmar sig tiden då jag kan tvätta i alla fall när avloppet tinar. Papper på avloppet har kommunen fortfarande inte gett mig, inte dom andra viktiga pappren heller. Så dom förhalar så länge som möjligt. Klart det är något lurt dom vill dölja annars hade dom inte gjort så.

Utredning pågår, verkar det som. Och fler stora snytingar har kommit. Men dessa har jag nog bevis nog i form av inspelningar på så jag borde klara mig undan och få rätt person fälld.

Jag har varit sjuk sedan Tisdag förra veckan och det har varit besvärligt, men i dag känns det skapligt och vädret är bra så det blir till att jobba en del ute. Ett viktigt samtal på förmiddan och sedan besök som hjälper mig en smula på eftermiddan så blir det nog en bra dag. Ska försöka stöka undan fler inspelningar i förvrängningsprogrammet så dom blir lagliga att lägga ut här. Det blir kanske en hel vår och sommar att ägna sig åt rättegången och inte sitt eget liv men då finns å andra sidan chansen att få ha ett eget liv för första gången i mitt liv.. typ haha!!

Drömmer om en tur till Hornborgarsjön också i dag, får se vad det blir.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar