Youtube

 Då har jag gjort en egen youtube-kanal för ärendet. Så att jag kan lägga ut inspelningar (givetvis med röstförvrängning). Samt även lägga ut dom inspelningar jag har, obehandlade, för att ha en extra och enkel tillgång som lätt kan delas ut. Dom obehandlade är givetvis inte publika/offentliga, utan privata och delas bara med dom som skall ha rätt till dom.

https://studio.youtube.com/channel/UCYGxAWrF4I7lIlVj4gnAioQ

Om du inte ser några videor där är det för att jag inte klickat på "offentligt" på några av dem än. Vill ju granska och se till att allt blir rätt och håller sig inom lagen.

Uppdatering: Nu har första lilla videoklippet lagts ut, det som handlar om dom tre valparna som kom in i fuskbygget och dog. Dörrarna, som är i tjocklek med wellpapp, var sönderslagna då det inte gick att stänga dom. Huset har ju tippat bakåt och den ena dörren pekade nedåt medans den andra pekade uppåt. På grund av översvämningen där inne band jag ihop dörrarna tills försäkringsbolaget skulle besiktiga. Dock var det stora hål i dörrarna, dom lyckades ta sig in ändå och kom åt råttgift.

Nu blir det till att fokusera på att lägga ut allt jag har, och det är mycket! En del film och inspelningar ligger redan där men som inte är offentliga. Dessa skall dock kunna ses av t ex polis, tingsrätt, tillsynsmyndigheter osv.

Kanalen har länk till hemsidan "Tack Staten" www.racy.se så att möjligen blir det en del nya besökare där nu då. Det känns bra.

Nu ligger åtta filmer där, bland annat bevismaterial som skulle varit med i senaste rättegången och som dom inte kunde öppna sa dom. På youtube är det bara att klicka på knappen som med alla andra filmklipp. Så svårt var det...

Men bara ett av klippen är offentligt tills vidare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar