Ytterligheter

 Mitt i katastrofen där jag är nära att behöva lämna mitt hem och till kostnader lämna djur på pensjonat, tills kommunen bestämt sig för om jag skall få skadorna dom åsamkat mig ersatta.... Då kommer den: "Panpastel sales at Jacksons art". Kul.. Sånt kan jag ju inte ens tänka på, alla år har ju bara handlat om att i panik tänka ut nödlösningar för det mest primära i livet. Tack Staten för att aldrig kunna göra något kul, mitt i katastroferna

Men det blir till att hårdsatsa på att gå igenom papper och inspelningar nu inför rättegång nr tre. Man får väl bara inbilla sig att det är kul. I dag kan jag bara säga att med tanke på avsaknad av svar i en riktigt akut situation och med saker som man enligt lag har rätt till så är det bara att konstatera att handhavande människor är besatta av en djup och djävulsk kyla. Läget hade kunnat bli livshotande.

Inte lätt med trasig kamera och långt upp men det verkar vara örnparet som besökte mig


 Och sedan strök bivråken förbi

Och sedan korpen


Örnen och det trogna vittnet


Tranorna

Gässen


Och så lite intressanta bilder av uppbrända uthuset, säkert kul att se för dom som kastat mina papper och ställt till med detta fördärv. Vassego





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar