Bara krig

 Inga pengar på kontot än, skadeståndet verkar dröja.

Det enda som rör på sig är att dom verkar störa sig på inspelningen jag skickade från tillfället när jag överlämnade företaget till avregistrering.

Jag skrev ju samma dag till dom om att det INTE blivit avregistrerat när jag fick reda på detta. Och gjorde klart för dom att jag utgick från att dom skulle stå för alla eventuella konsekvenser.

Där lämnade jag det hela och där är det i dag. Dom har INTE meddelat berörda myndigheter vilket medfört böter och stora kostnader för företaget som ju fortfarande är i gång. Bättre att kursa det nu snart ett år efter med alla extra kostnader som det medför tycker dom. Förklara det snälla ni??

Ni har slått ett väl fungerande företag i backen med att jag inte fick ta mina kullar.Innan dess var det fina siffror på det. Tack! Men varför?

Nu är ni helt plötsligt ingen tillsynsmyndighet längre utan man får själv gå till domstol mot enskilda tjänstemän?

Allvarligt?

Och jag skulle inte känna mig säker på att jag fick rättshjälp heller därför kunde det vara smartare att avstå..

Allvarligt?

Det senaste mejlet där dom uttrycker sig så är skickat vidare till Länsstyrelsen

MEN VAD ÄR DET HÄR FÖR CIRKUS?? 

HUR KAN DESSA MÄNNISKOR SITTA PÅ SINA POSTER?? BYT UT DOM!! DOM FÅR JU BETALT FÖR ATT SLAKTA ANDRAS EKONOMI!

 

Alla vill kriga

  Och sedan det jag inte orkar prata om











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar