Ny hemsida

 Ja lite besviken blir man. Blivit lovad hjälp med taken på två nybyggda extra stora kojor. Jag klarar inte att få fast plåten i virket med bara två händer som dessutom är skadade tyvärr. Nu är kojorna skadade av regnet. Tusentals kronor till spillo och många många timmars arbete likaså.

Klipper gräs med en kantsax och drar upp ogräset med händerna, jobbar ihjäl mig. Gräsklipparen är ju sönder, den jag lånat startar inte, båda flyttas runt till minst olämpliga ställa för att jag inte har någonstans att ha dom. Vill ju inte ha massa saker stående runt på gården i tillägg till stormskadan som väntar på försäkringslösning likaså brandskadan.Köpt trimmer startar inte, lånad trimmer går inte. Förvaras i "badrummet".  Men vill ha lite ordning. 

Det blir tydligen rättegång mot tjänstemannen som mottog företaget för avregistrering, lät bli att göra detta, förnekar att vi pratat om det men inspelning finns. Men företaget har fått stora skador under tiden jag inte vetat något så det lär gå i backen innan jag får ersättning för vad han gjort. Får bli ett nytt sedan för med tanke på hur allvarligt fel han gjort kan det nog bli en del skadestånd så då kan man starta ett nytt. Eller låta bli. Jag blev ju skadad i kommunens fuskbygge så jag blev handikappad i en hand, sedan blev jag även skadad i den andra handen för att jag försökte nöd laga saker här när det dröjde med försäkringsfrågorna (samma tjänsteman som ovan ligger bakom detta). Jag blev häftigt förföljd när jag började uppmärksamma dessa fel som gjorts och krävde rättning. Fick dra till Norge, gömde bevismaterial (kopior) för att kunna gå vidare med fallet. Hotet blev att dom skulle komma hit och ta datorer och släcka hemsidan som jag gjort om alla kommunens fruktansvärda handlingar här. Är så trött på allt detta. Och då vara helt utan tvättmöjligheter för att dom vägrar att reklamera tvättstugan dom gav mig lån till. 

Lånet är 100% återbetalat och var menat som ett skadestånd till följd av att dom hade mitt x att "jobba på kenneln" vilket spårade ur och slutade i att jag levde på flykt i många år och fick skulder för att han bott där när jag inte vågade mig hem, och inte fick socialbidrag när han hämtade ut min lön med förfalskat fullmakt för att ta ut min lön på banken när jag jobbade natt på flyktingförläggningen. Jag svalt, frös, var skräckslagen för mitt liv och framtid och livrädd för vad dom gjorde med djuren när jag inte vågade vara hemma.

Lite upprepningar här för er som läst länge i bloggen, men nu finns en ny hemsida som kommer ut, därav får bloggen en del nya läsare. Tack för att ni förstår.

Hemsideadressen kommer ut så snart nya hemsidan är klar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.