Skadeståndet?

 Hallå? Har ni glömt något där inne på kommunhuset i Skara?

Har ni glömt att ni lovat mig skadestånd för vad ni gjort?

Tänk på att varje dag här är en extra kostnad för det inträffade, ett extra lidande för detsamma och både kyl, frys och tvättstuga är obrukbart på grund av stormskadorna och den ofärdiga tvättstugan (som är till fullo betalt till er).

Jag kan inte odla om inte odlingsplätten återställs och med dagens matpriser och foderpriser vill jag verkligen odla det som kan odlas här. Det känns sent nu... Och jag hoppas löpande förluster också täcks tack vare dröjsmålet? Även förstörda kläder och saker? Det måste bli en ordning med detta nu. Ni har ju erkänt att ni gjort fel? (dom innan er), och ville rätta till detta? Och företaget? Hur har ni gjort med det? Jag utgår från att skadorna ni gjort på det kommer ersättas till fullo?

Hoppas ni kan vara bermhärtiga, det är ju inte jag som vare sig ställt till med detta eller kastat dom viktiga papper som ni kastat och som ställt till det mesta av katastroferna här.


 Du där inne på kommunhuset i Skara som har hand om detta, du vet att det finns inspelningar på när du bryter lagen? Hur gör vi med det? Ärendet är lämnat till överordnade och hoppas det blir rättvisa där?

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AI

  AI Jag testade att göra en bild med AI, skicka den till chat gpt och be den att skriva om bilden. Här är resultatet. Förvånansvärt bra wri...