Inget besked än



Lilla dunis på bushumör. Skara kommun på något slags tortyrhumör. Själv är jag mest bara trött och ledsen av 35 års tortyr. Varför har jag kämpat för kenneln? Jag har ju utsatts för dessa kvalificerade rån förr, varför skulle dom sluta nu? Hundratusentals kronor rätt ned i fickan på staten. I alla fall bad gäller uteblivet skadestånd både nu och på skräckholmen, extra el till deras fuskbygge, utebliven inkomst, stulna pengar och saker, fusket med bilarna, branden, översvämningen, taket, skorstenen, hundgårdarna och annat som gick åt i stormen osv. Grattis jag struntar i detta nu, lägger ut inspelningarna i sin helhet itan röstförvrängning så folk får se hur ni gjort med mig och mina papper. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.