Denna dag


Det låter inte så farligt kanske. Men detta blev starten på två riktigt svåra år! Efter att nyss ha blivit rånad i den där kommun-härvan (som jag hoppas få ersättning för) blev det nu omöjligt att kunna komma åt viktiga funktioner här på gården utan att behöva att för hand kämpa mot denna skog av gigantiska spikklubbetistlar, jättebjörnlokor och brännässlor. Med skadade händer (kommunens fuskbygge), en lurande depression och med massor av extraarbete i form av handtvätt av allt. Kommunens fuskbygge tippade ju, det blev översvämning där och eftersom det lutade så bakåt var det ju rent livsfarligt att gå in där då frys, tvättmaskin, varmvattenberedare och övrigt vattensystem stod delvis under vatten.

Jag fick ingen reklamation och ingen hjälp att lösa problemet. Jag höll på att arbeta ihjäl mig och spydiga svar haglade varje gång jag försökte få ordning på tvättstugan som jag till fullo betalt!!

Nu har jag, med privatpersoners hjälp, lyckats få ordning med gräsmaskiner samt fått tvättstugan "på fötter" igen!!!

Gissa om jag är glad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar