Ont ont ont


Dom där var inte med på radarn, dom tror dom är hemliga

Tur till vårdcentralen med handen i dag för koll. Misstanke om fraktur sa hon, vilket jag inte trott. Men remiss till röntgen i Lidköping ordnade hon och jag for dit. Väl framme hade inte remissen kommit trots att det ju sker digitalt. Väntan och väntan, ingen remiss. Till sist ringer dom från vårdcentralen i skara och ville ge mig en annan remisstid som skulle innebära ett antal timmar till i Lidköping. Det gick ju inte såklart så jag fick åka hem emellan och vänta på besked om en tid så jag kan åka dit igen. Jag skulle fått skena också i Lidköping men eftersom remissen inte kom så fick jag ingen sådan heller. Hoppas nu dom ordnar detta i morron. Smärtan är olidlig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.