Snö och kyla är mysigt, utomhus...

 Hemsidan under uppdatering i helt ny tappning! Nytt system som gör det enklare att lägga ut inspelningarna. Det ligger redan en hög där.

www.racy.se


Busar

 

Nu har jag gjort klart hos djuren, förutom en kvällskoll då i vanlig ordning. Så nu ska jag sätta mig igen med mitt gratis tortyrarbete en stund. Efter allt detta jag tänker utsätta mig för, hoppas jag på att något vettigt händer vad gäller ersättning/skadestånd för vad jag genomlidit. Nu har jag inget att förlora längre. Ja bilen då, men då dör jag hellre. Det är det sista dom inte fått ryckt ifrån mig efter pappas död.

Extra spån och halm hos djuren, lite extra god mat. Både till hundar, höns, vaktlar, duvor och vilda djur.

Rama (vråken) har fått det bästa hon vet, en stor bit varm nöttalg med massa kött på.

Själv har jag fått lite småspydiga mejl från överförmyndarna i dag. Ja i alla fall inte trevliga. Dom bara skyller ifrån sig, men det finns bevis i massor så försök bara!

Det ger givetvis skakningar och muskelsvaghet, så nu blev det en tablett för att överleva en stund och sängläge med laptopen i knät och fortsättning med inspelningar och annat som ska vräkas ut på hemsidan. Hur mycket jag än skakar!!

Det hörs när hon äter, dånar i hela trappan, så fint att jag kan se henne på övervakningskameran.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar