725,32

725,32

Det är timpriset jag ger just nu. Så käckt när det får stå byggfläktar som dundrar där ute i fuskbygget. Tack Skara kommun för detta. Vore det färdigbyggt och isolerat kunde jag haft någon form av normal värme/frostvakt där ute för att inte hela vattensystemet skall frysa sönder.

Färdigbetalat till er men inte färdigbyggt av er, och en synnerligen effektiv pengaslukarmaskin som tömmer min plånbok samtidigt som jag inte vågar ha värme på här inne, laga mat, duscha, tvätta osv..

Att så ha mage att varken åtgärda/göra färdigt eller återbetala mig är verkligen förfärligt.

Hur sover ni om natten? Tänk på att situationen kan vända för er också, ingen kommer slippa undan den här krisen och den kommer bli betydligt värre än många förstår. Att då sätta en oskyldig person i en sådan här kris är magstarkt, man jag tror ni kommer ånga er en dag. Fler och fler får reda på vad ni gjort. Kan ni inte bara erkänna att ni gjort fel och rätta till det? Vara mänskliga?

Måtte det gå väl för er ändå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.