Cirkus Skara kommun

Nu mår jag riktigt dåligt sedan i går, behövde vila, sova och värma mig. Fick det beviljat, men nu verkar det inte bli så. Jag har fått stänga värmen här igen, dom hör av sig klockan två om jag får ha värme över helgen. Jösses... jag vet inte vad jag ska tro... Blev skakig igen efter alla dessa tråkiga samtal, det var den vilan det. Sakta kommer kylan här inne igen. 

Jag tror dom driver med mig helt enkelt. Det måste väl kunna gå att få ordning med detta? Har dom inga överordnade? Ska dom hållas med sånt här på betald arbetstid?

Ge mig pengarna tillbaka för fuskbygget inklusive alla kostnader i samband med det eller reklamera det! Punkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.