Känner mig både misshandlad och rånad

Jag blev ju så hemskt sjuk när jag fick frysa så den dagen. Är fortfarande inte okej. Men i går slet jag från tidig morgon till sen kväll för att komma ikapp lite här hemma efter sjukdagarna. Gick upp tidigt i dag också och fortsatte. Sedan blev det en kall dusch och sedan sängen. Denna gången hade jag dock värme här inne, elen har varit billig i dag. Rent av nede på ca två öre!
Då kan man passa på en stund. Vilken pina det har varit i vinter. I dag var avloppet tinat såpass att jag kunde få igång tvättmaskinen och få ut kläderna som varit fast där inne. Dom luktar hemskt trots flera tvättar. Blir väl att slänga dom med. Men nu kan jag nog tvätta fram till nästa vinter i alla fall. Frågan är bara var pengarna skall komma ifrån till nya kläder när så mycket är förstört igen. Nu har jag inte så mycket mer att sälja för att köpa kläder. När ska ni fixa fuskbygget Skara kommun? Det kostar att driva slukhålet ni ställt här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar