Norrsken


 Vackert med alla sprakande färger under kvällen och natten. Jag var uppe till två. Jag som lägger mig runt åtta i normala fall.

Men smärtan i vänsterarmen vill inte ge sig, det var en pina bara att lyfta mobilen för att ta bilder. 

Det var när jag duschade här om dagen (ute såklart) som det plötsligt smärtade till i armen och ryggen. Jag frös och fick springa ett antal gånger runt knuten och försiktigt balansera på plankor inne i fuskbygget (för att inte nudda vid äckelvattnet på golvet) för att justera värmen på vattnet. Efter att något frusit sönder där inne i vinter (det är fortfarande inte isolerat, nu får ni göra något Skara kommun!) så blir det först varmt/glödhett och sedan iskallt. Omöjligt att duscha i allt det kalla vattnet när det är iskallt ute. Det blir fort väldigt kallt när man redan är nedkyld av kallvatten. Jag måste ha överansträngt några muskler men det är nu snart en vecka sedan så jag tycker det borde gått över.

Hoppas nu att det här SIP mötet kan ge något. Annars får jag lägga bil och husnycklar på bordet där inne och tala om att nu är ansvaret deras, jag åker inte hem mera. Ta djuren, huset, bilen, allt. Sätt in mig på en anstalt annars har jag ihjäl mig helt enkelt. Jag plågas ju till döds ändå till sist.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar