Äntligen!!!

 Efter att ha valsat runt i dom här förfärliga möten och vädjanden om hjälp till Skara kommun, där dom stegvis gjort saken värre. Så det nu är ren tortyr att ens leva (ingen kyl, dusch, toa, tvättmöjligheter och numera även en vattenpump som gett sig på grund av att annat frusit sönder i kommunens fuskbygge, inget som täckts av försäkringar på grund av att goda män kastat papper, hönshus, bod och utedass borta. Fuskbygget som kostar många fler tusenlappar i månaden än vad jag har, som i sin tur förstör annat eftersom det är öronmärkta pengar som går åt, företaget borta på grund av hot samtalet osv osv)

Så har jag nu fått hjälp av en jurist.

Jag kan knappt tro detta men samtalet kom nu nyss.

Jag får hjälp. Hjälp på riktigt av juridiskt kunniga människor som ser hur galet detta är.

Jag ropar inte hej, men jag hoppas detta är första stenen att balansera på över bäcken.

Jag säger inte vem, hur eller var. För då finns det genast ett hot om att det blir "påverkat" som det blivit förr.

Önskar jag kunde, men det får bli lite senare.

Gammal bild, men lika ljuvlig för det
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar