Omsorgsfullt






Att rätta till det man gjort fel verkar omöjligt för Skara kommun. Men det går bra att spendera mer på sina egna spa-bad än det skulle kosta att göra färdigt mitt bygge, som jag ändå har betalat till kommunen: https://sverigesradio.se/artikel/utbildade-kommunchefer-pa-spahotell-notan-430-000-kronor

Och jag stödjer VERKLIGEN inte våld på något vis, men jag är 100% övertygad om att sånt här kommer öka: https://www.expressen.se/nyheter/sverige/misstankt-farligt-foremal-g6fnb/

Jag vet inte bakgrunden till detta, men om omsorgstjänsten har för vana att göra som de gjort mot mig så förstår man att människor blir både skräckslagna och arga. 

Skara kommun, var glada att jag är jag. Ni kunde varit sprängda till månen och tillbaka om jag vore en elak person. Däremot kommer jag vara mer och mer "elak" genom att göra fallet känt så fler människor kanske slipper bli lurade och få sina liv tillintetgjorda. Jag kommer inte ge mig, bit för bit skall allting fram. Jag arbetar med det tills jag börjar skaka, får lägga det ifrån mig, försöker igen, och bit för bit lyckas jag få det ut i etern. Numera utan förvrängda röster.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar