Ärendet överlämnat


 I dag fick jag telefonsamtal om att mitt ärende har överlämnats till den chef som skall ha det på sitt bord. Hur arbetsgången sedan blir med ärendet vet jag inte. Om denne chef har mandat att avgöra om reklamationen själv eller om det skall tas upp på ett möte. Vi får se.

Detta gällde som jag förstår enbart just fuskbygget. Vad som händer med alla skulder som god man har åsamkat mig i samband med att de inte hämtat posten vet jag inte. (vilket är enda anledningen till att jag sökt god man då posten triggar både panikångesten och autistiska meltdowns. Troligen bara för att det hela är så infekterat och ekonomiskt skrämmande.)

Dessa har ju trots allt fått betalt för att göra sitt jobb och tillsynsmyndighet (överförmyndaren) har fått ärendet på sitt bord men vägrar att göra något, eller ens ta upp det.

Men jag kommer inte att ge mig innan allt på något sätt prövats på ett normalt och rättssäkert sätt.

Med tanke på att överförmyndaren både förtalar mig, bryter min sekretess, ljuger att fuskbygget inte är fuskbygget, skrivit under på att mina papper, kvitton, permar och huspapper fått kastas (!) samt tydligt visar att det finns ett personligt agg till mig så skall dessa egentligen också granskas eftersom de vägrar granska god man. Här förnekar han att det är ett fuskbygge och att han vet om att han själv skrivit under på att god man inte ens behövde betala vite eller ersätta mig när hon kastade alla papper (mitt bevismaterial som skulle till advokaten) Livstidsdömd | Förrådd av Skara kommun (racy.se)

I själva verket kanske goda männen är oskyldiga och fått instruktionerna av överförmyndaren då det är just EN överförmyndare som verkar ligga bakom allt. 

OCH pratar yvigt och gärna ned mig inför dom andra överförmyndarna.

Inspelningarna på min hemsida www.racy.se bevisar detta bortom all tvivel. Klart att detta måste granskas och sättas stopp för. Inte bara för min skull, det här är personer med jobb där de kommer i kontakt med utsatta och kan bestämma över deras liv. 

Jag vill ha ersättning för alla utlägg för skulderna som tillkommit när goda män i åratal struntat i posten, för mitt fullt fungerande aktiebolag som de förstörde och för kostnader i samband med fuskbygget.

Jag kommer aldrig ge mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Positivt

Möte i dag. Fortsatt beviljad boendestöd och kontaktperson då jag blir så oerhört sjuk fortfarande med muskelsvagheten efter varje panikatta...