Sista spurten

 Innan höstrusket.

Jag försöker få färdigt en del av skadorna på hundgårdarna innan höstrusket. Snart klar men nu vill jag utnyttja det fina vädret och det faktum att de grävt av vägen till att jobba på nu när jag har lite krafter igen. Skönt att det blir längre mellan gångerna jag får sätta/lägga mig ned för att inte ramla ihop och dessutom börjar det hjälpa att sätta sig i en campingstol en stund och ta en klunk vatten. Darret lugnar sig fortare och jag kan fortsätta jobba. Men det är skador för hundratusentals kronor om man skulle räkna på kostnaden för att återställa så det är inte kul.

På grund av det här ligger hemsidan och inspelningarna efter lite. Men jag kollar lite varje morgon och kväll och har hittat ytterligare inspelningar som är guld värda samt mer dokument som styrker hela ärendet. Skönt. 

Så snart höstrusket är här så skall jag sätta mig och få ut det på hemsidan samt ordna tidslinjen och tidslinje-sidorna så det blir överskådligt. Men jobbet med detta ger mig ju panikångest och skakningar och pausar jag inte i tid så blir det illamående ock dagen efter 0% krafter. Så jag får tänka mig för hela tiden.

Jag vill inte ha en ny depression.

Men nu skall ni se upp! Det kan bli rekord i norrsken i kväll och natt! Kan vara värt att kika ut eller till och med åka utanför stan där det är mörkt.

Koll på läget kan ni ha här: SpaceWeatherLive.com | Solaktivitet och norrskensdata i realtid | SpaceWeatherLive.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Positivt

Möte i dag. Fortsatt beviljad boendestöd och kontaktperson då jag blir så oerhört sjuk fortfarande med muskelsvagheten efter varje panikatta...