Ingenaningvadmanhållerpåmed...typ


 Jag var lite för snabb att klippa slutet, han säger "ja jag tror det". Ska göra ett nytt när jag hinner. Originalet rörs inte utan jag klipper från en kopia och förvränger rösterna.

Jag har verkligen mängder med material, så det här är tidsödande. En del av de klipp jag helst vill lägga ut kommer jag dock vänta med tills efter rättegången, dom är ganska avslöjande..

Det skall bli skönt att kunna få visa hur förfärligt det kan gå till ibland, knappt så man tror sina öron.

Bara att människan bryter sekretessen och pratar om mig utan att veta att det är jag, trots att jag presenterade mig...

Jaja, nu kommer han förhoppningsvis försvinna från sin post. Och kanske flera andra som varit inblandade i denna smörjan. Jag kommer fortsätta att lägga ut små klipp här av diverse personer och även en del dokument. Allt i mån av tid. Jag har både kenneln, ett hem och diverse krämpor. Skadad tumme, nevroborrelios och en vedervärdig psykisk stress av att se alla skador på hus och hem. Men den senare lindras när jag sitter en stund med detta arbetet. Känns liksom lite skönt att det kommer fram. Nu har jag även skickat ljudklipp och info till media

Nu byter vi ämne

Här kommer en bild på min nya tupp, en silverruds blå.


Han fick med sig en höna också, även hon en renrasig silverruds blå. Hon är betydligt mindre än mina tjocksmock-brahmor

 

Fint besök fick jag i dag med, bilderna är klickbara och värda att ses i storförmat ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar