Svart, långhårig schäferhane


 Denna hane hade jag ute hos halvfodervärd. Han såldes av fodervärden och jag fick en spottstyver på ett par tusenlappar som tack. Tjejen är förlåten, saken dock inte glömt med hela hjärtat vad gäller hunden och eventuell förlorad avel. En vacker bild som minne fick jag i alla fall

Ett knippe levande människor i fritt fall... Ja på riktigt! Dom har dock fallskärm och jag kunde se varenda en landa säkert. En dag i Vårgårda. Bilden kom upp som "minne" på facebook i dag och den här bloggen håller tydligen på att utvecklas till min dagbok.

Mäktig himmel här om dagen.


Någon duva jag känner har hittat en stooor skattkista med bomaterial!


Två kycklingar kläckta, 50% Brahma/50% Silveruds blå

Nu har jag gjort dagens göromål och migränen får resten av dagen. Jag ska försöka måla lite med mina nya färger jag köpt, så lägligt att det blev en liten moms-slatt från skattekontoret som kunde finansiera dom. Bara vattenfärger men ändock stort nöje i mycket liten förpackning.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar