En smygkik som gjorde mig illamående

 Ja jag gick in och kollade på facebooksida som tillhör Överförmyndaren, han som godkänt att alla mina papper slarvats bort utan att jag får ersättning. Ja ni som läst här förr vet vilka katastrofala följder det blivit på huset och två uthus med mera. Många hundratusentals kronor som inte ersätts av försäkringarna då pappren är "borta". HAN klagade på att det tagit slut med pellets och att han hoppades att solcellerna skulle ge varmvatten några dagar. Asså samma person som säger att jag "bara har hittat på" att jag duschar utomhus året om. Tar ditt varmvatten slut så kan du duscha här i vinter? Blir det bra? Det är dessutom just för att dölja allt dom gjort fel med fuskbygget, försvunna pengar och andra högst allvarliga felaktigheter som kostat mig massor. Att dom kastat pappren är helt enkelt ett bra sätt att bli av med alla bevismaterial. Men det finns ju som tur är andra vägar att hitta bevisen, och ett av dem är inspelningen jag har just med denna person....  Ska jag skriva detta på hans facebooksida som kommentar? Då åker väl JAG dit? Eller får man göra så tro? Jag är BRA sugen att låta folk få veta vad han (och andra i hans samråd) gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar