Hallen


Här står det foder, backar med utrustning samt hinkar med fågelmat mer eller mindre ständigt. Ibland mycket mer än detta. Köket är FULLT. Då släpkärran har en stor huv som vindfång är det osmart att öppna den om det blåser, varför jag för säkerhets skull har lite lättåtkomlig mat till fåglarna framme. Detta skall finnas i uthusen, som fortfarande inte är ordningställda efter brand och översvämning. Så mycket stök, så mycket extrajobb, klart man ger upp till slut. Men nu är det snart dags för det jag bävat för, men som jag nu ser fram emot. Media...


Här står hundburar och rostar och fyra bäddar som använts som isolering i uthuset (som kommunen gett mig lån till, jag återbetalat och dom fortfarande inte gjort färdigt) Bäddarna tål nog inte regn så nu hoppas vi det inte regnar innan det hela är åtgärdat av kommunen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.