Audition

 Adobe Audition heter ett program som jag nu prenumererar på för att kunna förvränga röster innan jag lägger ut klipp. Det blir tydligen olagligt annars. Priset för programmet kommer läggas på vad kommunen /staten är skyldiga mig redan. Likaså är det inte helt billigt att jag som ensam ansvarig för kenneln/företaget får göra av med avelsdjur både för att täcka kostnader i samband med kommunens agerande, och arbeta med att försöka få rätsida på hela situationen, genom att lära mig nya program och sitta i timmar med detta arbetet.Men nu  har jag fyra (!) hundar kvar, varav en är på annons. Så nu kommer det finnas möjlighet att sitta med detta. Det känns som ett straffarbete men i slutändan blir det nog bra när saker kommer fram. Nu förbereder jag även för att ta hit media men först måste hemsida göras tydligare och massor av material färdigställas för att kunna läggas ut. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.