Ledsenheten börjar omvandlas till ilska

 Nu när jag bara har tre hundar kvar lär jag verkligen lägga krut på den här galenskapen jag utsatts för så det hela kan komma fram i dagsljus ordentligt. Var glada att jag kan behärska mig. Vore det ett annat klientel ni behandlat såhär illa kanske ni fått ångra er på många andra sätt än det jag planerat med rättegång! Ett helt liv.. Sug på den ... ETT HELT LIV! 

Från att lura mig att ha narkomaner jobbande på kenneln, bli rånad, få rymma och få allt stulet. Djur som slaktats och sålts för knarkpengar. INGEN ersättning till mig vare sig för jobbet ni tvingade på mig eller förlusterna som uppkom med detta. Alla hundar som beordrades skjutas för att jag skulle få hjälp därifrån. Inte en har ersätts ekonomiskt. Och detta är LIV! Och en förtvivlad människa som tappar all tro på rättvisan. En sjuk, undernärd människa på flykt. Som ni sedan KASTAR alla papper ni fått förtroende att förvalta. Ni gav mig ett fuskbygge som är livsfarligt för lånet jag fick av er. Inget kan vara godkänt, vatten, avlopp, elsystem, oisolerat(!) spånskivor i våtutrymme.. osv. ETT LÅN! INTE bidrag. LÅNET ÄR ÅTERBETALAT TILL FULLO FÖR DETTA FUSKBYGGE OCH DET GÅR INTE ATT REKLAMMERA?

Detta är SKARA KOMMUN!!!

Branden, allt som försvann i den? ALLA PAPPER KASTADE!

Blåsningen som jag skulle fått rättshjälp till från hemförsäkringen, alla papper BORTA!

Taket som belv förstört av SVEASKOG (Också staten!) Papper borta och sura miner, Gör ett infält av SAMTLIGA promenadstigar BARA runt kenneln!!!

Nu kan jag sätta mig med alla inspelade telefonsamtal, filmklipp och skärmdumpar samt sms så folk får se hur ni i vedervärdigt hat fördärvat livet för mig och djuren samt ett litet företag som trots allt gått bra tills detta hände.

NU KOMMER NI DYRT OCH HELIGT ATT ÅNGRA ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AI

  AI Jag testade att göra en bild med AI, skicka den till chat gpt och be den att skriva om bilden. Här är resultatet. Förvånansvärt bra wri...