Nu blir det natten

 Jag lägger mig gärna innan nio och går upp runt fem, senast klockan sex. Men natten var smärtsam både psykiskt på grund av allt som rasar här på grund av krånglet med kommunen, men också för smärtorna i tummen och musklerna. Jag har jobbat hårt och dessutom tränat lite, nu när kroppen börjar tåla lite träning igen. Smärtorna är ibland outhärdliga men jag är enveten. Jag ger mig aldrig

Tummen är jag orolig för, den kan bli ett bekymmer. Man är ju så beroende av den i allt arbete.

Kul att ha fått kontakt med Horkas gamla ägare, vem Horka är? Det skall jag berätta i morron i form av ett utdrag ur min bok. Det är långt kvar på den men en hel del har dock tagit form. 

Må väl, och ni som sabbat mitt liv måste förstå att denna sida kommer växa och spridas för varje vecka. Det kan begås fel, men man måste rätta till dom om det har vållat någon person skada. Förr eller senare blir detta för stort för att kunna dölja.

Be om ursäkt och se till att allt som skadats återställs, då blir ni förlåtna. Vore inte det en heder?

Fundera på det... 

Godnatt alla


Mösakäringa kokar ärter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.