Detta bärande

 I dag hade jag otur för ovanlighetens skull. Förs en sömnlös natt med ångest över hur Måndagen skall bli. Hela livet hänger ju på det. Sedan plockade jag ut en del (ganska mycket) som skulle visas upp i försäkringsärendet men fick vackert plocka in det mesta igen då det visade sig finnas en risk för överflygning här. Onödigt att det ligger kassar, säckar och grejer i glada färger just i dag kände jag.Puhh, nu är det gjort. Bara frysarna och backarna framför dom kvar men det får vara.

Ja så har jag ju fått göra många gånger, flytta runt grejer för att det inte har ordnat sig med något av uthusen än. Stapla allt i utomhusduschen, ska duscha dagen efter, stapla i bilen, i soffan, i hallen i framkant i hönshuset, osv osv. Ibland även i plastpåsar utefter väggarna. Behöver inget gymkort och tur att jag nu börjar orka mer efter borrelian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar