Nya leveranser

 Då har dom fått nya leveranser inne på kommunen, i form av förstörda grejer. Grepen och den neramlade köksfläkten. Så går det när man fuskbygger. Det formligen rinner sand ur hålen där den suttit. Hur många gånger har jag inte tjatat om huven på skorstenen som dom tog ned? Den blev förstörd i samband med att kommunen skulle besiktiga och greja här. Jag fick ju lånet av dom till detta när jag flydde och dom åtog sig det hela och nu tror jag att det inte varit så bra att det regnat in i skorstenen innan smällen från Sveaskogs träd kom. Vilket gyllene tillfälle att skylla på varandra? Ingen fara Trine betalar. Men dom skall i alla fall få ditkört allt som kan kopplas samman med hur dom hanterade detta ärende och på grund av eländigt arbete och andra knepiga påhitt skadade mer än dom tillförde. Är så less på att panikartat försöka hantera alla extrajobb och extrakostnader som uppkommit i samband med branden, Sveaskog, fuskbygget med sin översvämning osv. Syrliga, rent av fräcka kommentarer har jag fått av dom i dag också när jag vädjat om att få mina papper och få ordning på detta. Vad gör man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar