Skador igen






Skakat i fyra veckor, varit tvungen att ha allting kvar i bil och släp i händelse av att jag behöver sätta mina saker i säkerhet efter hotet om att det skulle bli taget. I Tisdags när beskedet kom att jag skulle slippa det hotet så insjuknade jag rejält. Skakandet upphörde undan för undan men ersattes av en djävulsk värk. Det var som att jag var full av mjölksyra. Det hela tilltog och Fredag och Lördag var jag så dålig så jag ringde vårdcentralen. Får vänta till Måndag. I dag är jag på benen igen, och bärjade packa ut bil och kärra. KAOS! Väldigt mycket att göra för att få ordning på detta... fy, jag hade liksom inte nog. Koppel, halsband, därav fin-koppel och annat mådde inte så bra av bil-vistelsen. Dom blev bara nedslitna från väggen där dom hängde i hallen för att kastas med i bilen. Allt packades i bilen med en hand dessutom då jag i panik fick ringa runt och ordna djurvakter och få tag på advokaten. Panik, stress, gråt, skräck men kom iväg i alla fall och fick gömt bevismaterial i Norge. Möglet på läderutrustningen kanske går att få bort? När ska jag hinna det? Inga skador går ju på försäkringen heller. Har hittat massor av kläder och annat som är skadat med. 
 
Tänk att myndigheter kan bedriva såhär jobbiga trakasserier mot en enskild och ändå försöka komma undan ansvaret? Vi får väl se under rättegången, dom lär i alla fall bli kända. En person är spindeln i nätet och denne har jag inspelad när hen svartmålar mig, talar mycket grova osanningar och försöker påverka sina chefer och andra inom myndigheter att göra som han säger mot mig. Den detaljen blir nog svår att komma undan i rättegången...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar