Lappa hela stan

Då blir det att lappa hela stan med blänkare om hemsidan. Mängder av lappar, mängder av visitkort är förberett. Nu har det minsann gått för långt. Inte ens en reaktion på mina brev, trots att det hela är akut och trots att dom varit här och själva konstaterat vilket fuskbygge deras tidigare kumpaner lurat på mig. Och så dom kastade pappren då, som ytterligare försvårar reklamationen. Ni fattar väl att alla fattar att ni då hade en del att dölja?

Nu skal det fram! Sorry men jag är så illa tvungen. Det är inte ont menat, men man kan helt enkelt inte göra såhär mot folk.

Får försöka få tid att lägga in alla förberedda sidor på hemsidan också mellan alla skrivelser, yttranden och tingsrättsförhandlingar kring samma ärende. 

Jag som skaffat ett litet billigt boende och bara ville driva min kennel i lugn och ro. Jag har istället blivit brutalt grundlurad och utnyttjad, skador på mitt hem för hundratusentals kronor går inte att få ordning på av den enkla anledningen att pappren som överläts i förtroende nu är borta. Ska myndigheter hållas med sådant?

Och dess värre, allt detta för att jag TIDIGARE grundlurades med åratal av gratisarbete med den där "placeringen" på kenneln från kriminalvården som krav för att jag skulle få hjälp att återstarta mitt liv efter att ha gått isär med en kriminell narkoman som jag inte ville ha med att göra.

Jag som aldrig har pysslat med sådant har fått betala dyrt medan han och hans kumpaner fått hjälp av myndigheterna.

Altså... allvarligt???? Hur tror ni jag mår, efter över trettio år av gratisarbete, hån, rån, beskjutning, liv på flykt, bo i skogen, se djuren slaktas, säljas för knark, betala skulder för förfalskade bilpapper, fråntagen allt jag ägde, fly hit till mitt nya boende med löfte om upprättelse och sedan bli totalblåst igen?

Är det så man gör? Hur många fler?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar