Vattnet frusit

 Ja så går det med oisolerat på vintern. Tack Skara kommun, hoppas det glädjer er att jag återbetalat lånet till er i sin helhet och jag fått ett fuskbygge utan dess like av er. Som ursäkt för åratal av husarrest som ni fixade åt mig sa ni en gång. Tänk vad hundar som dog i knarkarnas händer, tänk vad jag blev av med allt jag ägde och hur knarkarna fick hjälp och insatser men jag kalla handen. När jag flydde hit ut till mitt lilla torp lovade ni att hjälpa till. Det blev inte så bra. Nu står det ett pumphus/tvättstuga som mer eller mindre fungerar som en stor pengaätar-maskin och dessutom tar enormt mycket tid. Prova själva någon gång, gå ut och ta en duch ute på gården med trädgårdsslangen, ställ er sedan och tvätta för hand och kom på att det inte går att vrida ut vatten för hand såpass att man kan låta tvätten torka inne. Några paltor tar en halv dag att få riktigt tvättat. Massor av saker har blivit förstörda i regelbundna översvämningar pga felbyggda vattensystem. System som inte kan visas upp några besiktningsprotokoll på, och hur är det med elen och avloppet? Ingen vet och därav omöjligt att sälja fastigheten. Jag vill fortfarande ha protokollet från när ni begärde ett antal hundar skjutna som motprestation för lånet. Jag har fortfarande inte fått betalt för dessa hundar. Inte heller för dom tre valpar som förolyckades i fuskbygget. Ni har inte bara en persons ekonomi och mående på halsen, ni håller även på att fördärva ett fungerande företag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AI

  AI Jag testade att göra en bild med AI, skicka den till chat gpt och be den att skriva om bilden. Här är resultatet. Förvånansvärt bra wri...