Kallt

 När man får stänga ned värmen i huset, sänka tempen (ja höja då) i frysen inne till max, stänga av hundmatsfrysarna, och i övrigt spara ström på allt. FÖR ATT det står en oisolerad tvättstuga på gården som kommunen ordnat och SLUKAR ström för att inte resten av vattensystemet skall frysa sönder.

Hur har ni mage att låta mig betala alla extrakostnader samt utsättas för detta lidande under utredningstiden?

Jag sitter hä med tjockaste understället jag kan hitta, skidbyxor, halsduk och mössa nu när jag skriver detta. Efter en lång kall natt.

Tummen värker, den andra tummen är inte bra än heller och avloppet ni ordnat här har frusit så jag inte kan tvätta. Med två trasiga tummar kan jag inte tvätta för hand heller just nu.

Mitt liv är en mardröm, ett ständigt lidande och nu får jag piska mig själv att hantera dessa skrivelser som ju är nästa mardröm. Detta är saker jag inte klarar av mitt i en nödsituation också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar