Smärtor och jobb

 Uppe  mitt i natten på grund av smärtorna. Orkar jag mer? Ny dust med rättegång mot Telia för att jag inte vill betala för tre bredband. Dom förnekar felanmälan, men jag har hittat inspelningen med just den. Dom har tagit bort felanmälningarna från sina egna anteckningar, här har jag inspelning på när samma person på Telia läser dom ena dagen och andra dagen är dom borttagna. Kopparbredbandet har dom tagit bort alla felanmälningar utom den sista, men där har jag också inspelningar. Och i höstas när kopparbredbandet avslutades så har dom fortsatt ha det kvar och nu fick jag avsluta det igen, också inspelat. Så nu har jag hittat bevis på det mesta. Ska bara leta upp inspelningen där dom läser upp alla fel och brytningar i gamla kopparbredbandet, dom som sedan förnekas. 

Ja, vad hade man gjort utan inspelningar i dag?

Vilken värld, vilka människor..

Sedan blir det fokus på dom övriga inspelningarna och pappersbuntarna gällande kommunen, tror jag vill ha en vecka semester mellan slagen dock. Men där har jag flera hundra inspelningar, drygt fyra tusen dokument och mail som är dolda i ett mailprogram som inte finns på marknaden länge så jag behöver skaffa program som kan läsa filerna. 

Obetalt megajobb för att skydda sig mot lögner och ekonomisk misshandel är vad det är

Hade velat göra annat men det finns inte tid eller ork och bråttom är det med då fuskbygget står och drar hiskeligt med pengar så man har typ aldrig något över. Leva får man göra sen


Ha på ljudet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.