Tvätta...Jippi!

 Första dagen sedan vinterns början som avloppet tinat och tvättmaskinen kan användas. Det har varit en PINA att inte kunna tvätta vare sig med maskinen eller för hand (perforerad tumme). Inte ha råd att ta sig någonstans heller på grund av pengasluken (kommunens fuskbygge). Och kommunen då, vad har dom gjort? Svarat NEJ på min vädjan om hjälp till pengasluken, svarat NEJ på min vädjan om hjälp med tvätt under tiden saken utreds och svarat NEJ på att jag kan få reklamerat deras bygge. Tack! Jag har mått förfärligt dåligt under tiden med Telia-rättegången och det faktum att jag hamnat i rättegång angående sönderfrusen varmvattensberedare som inte heller försäkringen tog på grund av att kommunen råkat kasta mina papper så bygget är typ "svart".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar