Polisen

 Ja då har jag skickat en fråga till polisen angående min planerade demonstration och överlämnande av djur till Skara kommun (inte djurskyddsärende utan som en del av demonstrationen och det faktum att dom gjort det omöjligt att få gården återställd på grund av att papper "försvunnit"). Vad som krävs, eventuellt tillstånd osv. Samt gjort dom uppmärksamma på att jag är fredlig. Dom fick länken till denna blogg och hemsidan så dom kan se vad det handlar om litegrann. Det är ju inte lätt för dom att veta hur dom skall ta situationen om kommunen ringer efter polisen och berättar att det står en galning och demonstrerar utanför. Dom kan ju säga vad som helst och påverka polisen galet så det är bättre att förekomma i detta fallet.

Jag hoppas kunna sända detta i direktsändning både på facebook och min youtube kanal. Bäst vore att konfrontera en del av dom inblandade för kommentarer, men det lär dom inte våga.

Men nåt kan dom väl göra som sitter på välbetalda stolar och slaktar folks liv bara för att försöka dölja vad dom gjort? Bara det faktum att det finns dokumenterat att dom kastat mina papper är ju en högst intressant fråga i detta ärendet. 

Att våga göra det med risk för vite gör ju att man förstår att det var viktigt att bli av med dom. Där fanns en hel del bevismaterial som dom inte ville skulle komma fram. 

Om inte annat kan jag göra reklam för min bok, finslipningen pågår. Hoppas fortfarande kunna vara med här:

https://bokskrivarfestivalen.se/?fbclid=IwAR29223eWTfO9B05VD8T6c54o4rl_nb7e4ir4O0_rN5_uIJ0fGz5eEEV_DU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar