Smärtor

 Den där tummen... Fy... när man får så ont så man sjunker ihop. Mitt under arbetet med ytterligare en nödåtgärd, är så trött på detta. Nu rymde hönsen för detta. Kul. Lika bra att ta med dom in och släppa dom i kommunhuset och ringa tidningen  så det kanske blir lite fart på saker här. Eller så dom syr in mig så jag har nånstans att bo som är mer normalt än detta? Kanske vore det smartaste? Jag och mitt kennelnamn är ju utskämda då en del folk som inte känner mig väl inte kan tro att kommunen verkligen gjort allt detta, då kan dom väl få skämmas lite själva också, nåt måste ske snart. Får grunna på den. Vilken grymmhet, är så ledsen

Uppdatering: Gjort full dag igen. Klockan är nu snart halv sju och jag har jobbat tolv timmar, Det som brukar ta en halvtimma tar nu timtals på grund av mina skador och på grund av alla nödåtgärder. Ta er samma Skara kommun och ersätt mig för vad ni gjort, den plågan ni utsätter mig för är omänsklig. Åter igen nej på att lösa toalettfrågan dusch och tvätt. Blir kul att gå och lägga sig i kväll. Hönsgården nästan klar i alla fall. Det blå nätet har frusit fast i marken då när det blåste så hemskt och det blåste ned, det var då tuppen blev tagen av höken. Om dom varit hemma i sitt hönshus/hönsgård så hade det inte skett då där finns plåttak på utegården. Det vita taknätet fick jag hängt upp men då de gått på det och bajsat på det är det inte så kul att gå där inne och få deras bajs i håret. Fattar ni hur mycket ni utsätter folk och djur för? Bara för att ni inte vill stå för att ni slarvat bort papper? Det här är så galet och idiotiskt så jag är helt förfärad över denna ondska! Men jag har löst det hela med hönsen i dag i alla fall och har vittne på hur jag fått kämpa. Ni ska inte tro att ni kommer undan bara för att ingen tror mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Folk ser!!!!!!!!

Nu har jag åter igen skrivit och vill ha ut pappren från dom två viktigaste möten ni haft angående mig, dels att ni bestämde att xet skulle "jobba på kenneln" (vilket spårade ur och jag fick fly och blev av med allt jag ägde) samt pappret från när ni var här och besiktigade om jag gjort som ni sa, skjutit ett antal hundar för att "mötas halvvägs" och kunna rädda resten från Skräckholmen och få lånet från er till att bygga tvättstugan mm DESSA PAPPER HAR JAG RÄTT TILL, TA HIT DOM!!!

DETTA BLOGGONLÄGG KOMMER LÄGGAS UT PÅ ER FACEBOOKSIDA OM JAG INTE FÅR SVAR SENAST I MORRON!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Nu funderar jag allvarligt på att ta med djuren in och lämna dom till kommunen, hoppas det blir världens uppståndelse med tidningar och polis. Är så innerligt trött på detta. 35 års tortyr. Betalat hundratusentals kronor för andras skulder. Och nu hundratusentals kronor igen för samma sak. Plus alla kastade papper och andra fula trick för att komma undan ansvar. Jag kan rada upp en hel hög sådana och på det ett antal fräcka, sluga sätt att lura mig att komma in med ansökningar som man ville kasta i sopkorgen på ett hånfullt sätt framför mina ögon!!! Har detta på film, nu sannerligen har jag ledsnat nu skall allt ut på hemsidan. Jag orkar inte en dag till med alla skador och dessutom totalt hopplös vad gäller framtiden med mitt boende och kenneln. Ett fungerande företag... Slakt och åter slakt är det rätta ordet på detta som nu pågår!!! Ni har förstört varje dag av mitt liv från Skräckholmen-tiden och tills nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar