Lite spännande

 Hoppas kunna få till att vara med på detta:

https://bokskrivarfestivalen.se/?fbclid=IwAR29223eWTfO9B05VD8T6c54o4rl_nb7e4ir4O0_rN5_uIJ0fGz5eEEV_DU

Det vore ju mitt i prick att göra färdigt manuset nu, finslipa och lämna in. 

Och så ett mail jag skickade till omsorgen i dag, dom som byggt  in tvättstuga:
Hej
Jag vill ha ersättning för all extra el för det oisolerade tvättstugan som det nu är översvämning i och avloppet frusit, snarast. Jag skall använda pengarna till att åka och tvätta. Det är akut.

Mvh Trine Andreassen

Sedan innan har jag vädjat om att få ut pappren som tillhör bygget, bland annat avloppet som ju omöjligen kan finnas på frostfritt djup. Översvämningen känns otrevlig, det går inte att få stopp på vattnet och det står trots allt eldrivna saker rätt ned i vattnet där.  

Men dagens garv var att jag gick in på smashomash spaceweather news och skulle höra mer om nya solfläcken. Det blev ett rent skoj-inlägg där jag personligen nämdes vid namn i live-sändningen. Jaja may the solar wind be at your back

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar